Vaata projekti videot

"Vivian" on bränd telesarjast "Kartulid ja apelsinid", mille peategelaseks on psühholoog Vivian Volkonski. Loo jutustamiseks on sarja kodulehel vivian.ee kasutatud lahendusi, mis kõik toetavad eesmärki tõsta sari teletopi esikümnesse.

Viviani lugu kulgeb vaatajate ees läbi erinevate ristmeedia kanalite:

IDEE

Brändi loo jutustamisel on ära kasutatud inimloomusele omast vajadust kusagile kuuluda ja end määratleda. Vaatajat intrigeerib vastandlikkusel põhinev test ning meedia nopib igal nädalal üles blogis käsitletud teemasid. Rääkimata rahva sekka jõudnud fraasist “kartulid ja apelsinid”, mis päris elus tekitab samasugust emotsionaalset elevust, kui peategelase enda loos.

TULEMUSED

Tulemuseks on sarja kindel koht reitingutabeli esikümnes alates esimesest osast!


NB! Vaata näiteid meediakajastustest »

LOO SÜNOPSIS

“Vivian” on sarjas “Kartulid ja apelsinid” loodud bränd, mis aitab peategelasel läbi lüüa. Sama eesmärki täidab kogu storytelling sarja jaoks. Kui telesarja pealkiri töötab promovankri ees (ja sarjas endas) eelkõige tänu oma vastandlikkusele, siis Vivian muutub läbi oma brändi reaalseks inimeseks, keda tuntakse, kellele elatakse kaasa ja kellega on võimalik suhelda.
Blogi avab tegelase tundemaailma, Facebook kutsub suhtlema ning erinevad tutvustused ja promotekstid kõnetavad vaatajat otsekoheselt, Vivianile omase empaatiaga. Saavutatud kontakti tõestuseks olgu kasvõi need kirjad, mis vaatajatelt Vivianile saadetud, sooviga pääseda tema vastuvõtule...

VIDEO

LUGUPEETUD ŽÜRIILIIGE!
Kumb Sina oled? Kartul või apelsin?
LAHENDA TEST SIIN JA SAA TEADA